Partido Popular de Lugo

O PP afea aos deputados do PSOE por Lugo que votaran a favor dar 900 millóns máis para Cataluña e en contra de 25 millóns para o viaduto do Castro

Lugo, 25, novembro, de 2022. Unha vez máis quedou claramente de manifesto o abandono ao que somete o Goberno de Pedro Sánchez a Galicia, en xeral, e a Lugo, en particular. Todas as emendas presentadas polos deputados populares aos orzamentos xerais do Estado no que atinxe á provincia foron rexeitas. Así o sinala o deputado Jaime De Olano, que lamenta que os deputados do PSOE por Lugo rexeitaran as emendas dos populares para a provincia e, pola contra, aprobaran unha de ERC que supón 900 millóns máis para Cataluña, en detrimento de Galicia.

Jaime de Olano explica: “En el día de ayer quedaron aprobados en el Congreso de los Diputados los Presupuestos Generales del Estado para 2023. Nuevamente comprobamos el abandono total por parte del Gobierno de Pedro Sánchez hacia Galicia y hacia Lugo. Todas las enmiendas presentadas por el PP de Galicia fueron rechazadas, todas las enmiendas presentadas por los diputados de Lugo, Joaquín García Díez y yo mismo, fueron igualmente rechazadas. Del señor Sánchez sabíamos que no podíamos esperar nada, pues para él Galicia ni cuenta, ni la tiene presente; Galicia se tiene que sentir abandonada por el Gobierno del señor Sánchez”.

Os populares non poden entender que os deputados socialistas lucenses non apoiaron as emendas presentadas polo PP en defensa dos intereses de Lugo.  De Olano sinala: “Nos parece increíble que los diputados del Partido Socialista por la provincia de Lugo votaran también en contra  de las enmiendas que únicamente favorecían a nuestra provincia, y muy singularmente la que presentamos para la reparación, la reconstrucción del viaducto de O Castro, que conecta Galicia con la Meseta; los diputados del PSOE de Lugo votaron en contra de esta enmienda y, sin embargo, votaron a favor de una enmienda de Esquerda Republicana de Cataluña que supone del orden de 900 millones de euros, en mayores inversiones en Cataluña”. Engade: “Si Cataluña ya era la Comunidad Autónoma más beneficiada en estos Presupuestos Generales del Estado, con esas enmiendas todavía sale más beneficiada, en detrimento de Galicia y de la provincia de Lugo”. Para os populares é inaudito que os deputados do PSOE votaran a favor de 900 millóns de euros de investimento para Cataluña e votaran en contra dunha emenda do PP de Lugo por importe de 25 millóns de euros para a reconstrución do viaduto de Ou Castro, que urxe executar o máis axiña posible para volver conectar Galicia e Lugo coa Meseta.