Partido Popular de Lugo

O PP di que as eleccións de Madrid confirman a caída do socialismo iniciada en Galicia e afirma que ter a Sánchez na Moncloa “é malo para Lugo”

O contundente triunfo do PP nas eleccións na Comunidade de Madrid, sumado á reforzada maioría absoluta obtida polos populares en Galicia nos últimos comicios autonómicos, marcan un cambio profundo nas tendencias políticas en España. Así o expuxo a presidenta provincial do PP e deputada autonómica, Elena Candia, xunto con deputados populares no Congreso, Jaime De Olano e Joaquín García Díez, e o senador por Lugo, José Manuel Barreiro, quenes expresaron esta mañá en rolda de prensa os seus parabéns a Isabel Díaz Ayuso e valoraron a incidencia que terán as recentes eleccións celebrada en Madrid. Destacaron que para o PSOE, “o gran derrotado”, se confirma que “está no camiño de descenso, como xa quedara claro en Galicia; na mesma liña, o populismo, que tan tocado saíu das eleccións autonómicas galegas, vai camiño de entrar na irrelevancia política, como o demostra a saída de quen ata agora foi o seu máximo representante, Pablo Iglesias”.

 

Neste senso, indicaron que os cidadáns entenderon en Madrid ao igual que en Galicia que o PP é a forza que dá máis estabilidade e prestixio ás institucións e o que dá mellor e máis eficaz solución aos problemas dos cidadáns. Tamén se mostraron convencidos de que os cidadáns cada día están máis cansos dos pactos do PSOE con outras forzas, como é o caso de Podemos.

 

Sánchez “é malo para Lugo”

“Creo que o cambio político neste país xa é unha realidade”. E é que, indicou Elena Candia, “ter ao PSOE gobernando na Moncloa é malo para Galicia e, en particular, para Lugo”.

 

“Esta provincia está totalmente orfa co PSOE no Goberno”, afirmou, pois os feitos e o datos poñen de relevo que Sánchez eliminou todo o que deixara encamiñado o Goberno de Rajoy. Concretamente, os socialistas rexeitaron todas as emendas que presentou o Partido Popular aos Orzamentos para corrixir este agravio e evitar que se reducise a inversión na provincia en 44 millóns de euros. O que lle pedían os populares era manter o que tiña consignado o PP.

 

O exemplo máis claro, sinalou a presidenta, é a falta de inversión nas infraestruturas. Neste senso, apuntou: “non quere arranxar o firme da A-6. Tampouco arranxa a N.540 que une Lugo con Ourense, a pesares de que os veciños xa están recollendo firmas. Na autovía Lugo-Ourense, Sánchez prioriza os treitos que non afectan a Lugo. O ministerio de Transportes e Adif renuncian a construír as variantes da liña ferroviaria Lugo-Ourense, que nos conectaría coa alta velocidade española e reduciría o tempo da viaxe a Madrid en 20 minutos e eliminou o servizo do 091”.

 

“El mayor enemigo de Sánchez es la realidad”

Pola súa banda, o deputado Jaime de Olano, vicesecretario de Participación do PP, sinalou: “El mayor enemigo de Sánchez es la realidad. Tras las elecciones celebradas el pasado martes en Madrid se pueden extraer conclusiones importantes de carácter nacional. En primer lugar, porque Pedro Sánchez quiso convertirlas en un plebiscito a su persona y a su gestión de la crisis sanitaria y económica; en segundo lugar, porque al celebrase solo en esa CCAA, el debate se centró en los dos modelos que representan el PP y el sanchismo”.

 

O proxecto de Sánchez, “agotado”

Olano declara: “El proyecto de Pedro Sánchez es un proyecto agotado. Un proyecto en claro declive que los españoles suspenden con rotundidad. Pese a la enorme cantidad de propaganda desplegada por el Gobierno, la realidad es el mayor enemigo de Pedro Sánchez: Gestionó mal la crisis sanitaria, con las pavorosas consecuencias que conocemos: más de 100.000 muertos. Se ha desentendido desde el mes de julio, dejando solas a las CCAA mientras Sánchez se iba de vacaciones Y ahora, fían la gestión sanitaria a las decisiones de los jueces, al TS, dejando desamparadas legalmente a las CCAA. Todo el mundo, todos le han pedido una plan jurídico alternativo como el que ha ofrecido Pablo Casado desde hace un año, como han hecho en otras países, como le piden las Comunidades autónomas y no han hecho nada”.

 

Sánchez, di Olano, “gestiona pésimamente la crisis económica; la están agravando con sus decisiones y anuncios; lo fía todo a la vacunación y a los fondos europeos”. Para os populares está claro que “frente a este proyecto agotado, existen los gobiernos del PP que allí donde gobierna y allí donde se les consulta a los ciudadanos ven reforzadas el apoyo, incrementadnos sus mayorías sociales”. Destaca Olano que “ocurrió aquí en Galicia, donde el PP con Feijóo a la cabeza aumentó una mayoría absoluta impresionante que no se da en ningún otro sitio de Europa y ocurrió el martes en Madrid, donde el PP liderado por Diaz Ayuso más que duplicó el apoyo de los madrileños”. Tamén sostén que “en Madrid también pesó el ataque constante de Sánchez a todo aquel que no piensa como él; como en Madrid gobierna el PP, ha sufrido ataques de todo tipo, personales en muchas ocasiones, y sin justificación en todos los casos. Es una situación que se repite aquí en Galicia, donde por el hecho de ser gobernados por el PP tenemos que sufrir agravio tras agravio por parte del gobierno de Sánchez”.

 

“Ataque a los españoles”

A este respecto, puxo como exemplo que “ha tenido que haber unha sentencia para que se devolviese a Galicia el IVA de 2017”. O vicesecretario de Participación puxo así en valor que fronte “arbitrariedad del PSOE, los ciudadanos eligen libertad, siendo el PP el que soluciona sus problemas y apuesta por la transparencia y no la opacidad”. E é que, sinalou, “no hay más que ver el plan de recuperación presentado y del hachazo fiscal al conjunto de los españoles. Suben el IRPF, el impuesto de sucesiones, el de patrimonio, el diésel, los refrescos… Es un ataque a las clases medias y rentas más bajas. Y, ante esta situación, no plantean ninguna medida para reducir el gasto, solo para vaciar el bolsillo de los españoles”.