Partido Popular de Lugo

De Olano afea Sánchez que acuda a Galicia para “intentar convencer a los gallegos de que la inestabilidad es mejor que la estabilidad”

O vicesecretario de Participación do Partido Popular, Jaime De Olano, afeou a Sánchez que acudise no día de hoxe a Galicia “para intentar convencer a los gallegos de que la inestabilidad es mejor que la estabilidad” e lamentou que siga poñéndose de perfil respecto dos problemas que ten Galicia e esta provincia, en particular, e que dependen directamente da xestión do Goberno central.

 

Referiuse así o tamén deputado no Congreso á delicada situación de Alcoa, á política fiscal do Goberno que lle retén á comunidade o IVE ou á “nula vontade negociadora” para que os ingresos dos produtores e gandeiros non se vexan mermados debido aos recortes das axudas da Política Agraria Común (PAC), ou á chegada da Alta Velocidade.

 

O tamén deputado no Congreso fixo estas declaracións no marco da XXX Feira da Androlla de Navia de Suarna, onde participou xunto a outros cargos orgánicos do Partido a nivel local, provincial e autonómico.“Que un Gobierno de 4 o 5 partidos, que además no se hablan, para los socialistas es mejor que el Gobierno que apoyan mayoritariamente los gallegos en las urnas, es inaudito. Esta es la credibilidad de Sánchez”, afirma.

 

De Olano amosouse así moi crítico coa visita do dirixente socialista, quen só acude a Galicia en campaña electoral e faino, ademais, segundo apunto o popular, “para vendernos humo y seguir discriminándonos, pues su interés por Galicia ha quedado claro este mismo jueves, acordando privilegios para los vascos en la gestión de las pensiones”.

 

Sánchez viene a Galicia hoy y el jueves próximo se sentará co un presidente inhabilitado por el Tribunal Supremo para acordar más privilegios para los Independentistas catalanes. Esto es lo que le importamos a Sánchez”, insistiu.

 

“No hay más que ver, dixo, que prometió entregar el IVA que es de las CCAA y ahora se lo quedado él. Prometió en Galicia arreglar lo de Alcoa y ahora Alcoa dice que no seguirá fabricando aluminio en Galicia en estas condiciones. Prometió que el AVE llegaría en 2019 a Galicia y estamos en 2020 y tendremos que esperar más de un año”, manifestou.

 

Todos son cómplices”

 

Deste xeito, Jaime De Olano, e xa nun argumento máis provincial, explicou que proba “dos múltiples castigos” do socialista é que a provincia de Lugo pode ser a máis prexudicada polos recortes da PAC. Neste senso, lamentou que os seus compañeiros de filas na provincia e en Galicia aplaudan a xestión do socialista. Este apoio é o que o leva a concluír que, “al final, todos son cómplices de tal desastre. Hoy se vuelven a unir todos en torno a Sánchez, al igual que lo ha hecho Caballero recientemente en los medios de comunicación con una foto de los dos como aval de su campaña… Mal vamos cuando para presentarnos a unos comicios, solo podemos vender fotos..”, apuntou.

 

A este respecto, pídelle aos socialistas en xeral que “abandonen esta política humo y se dediquen a solucionar lo que realmente demanden los gallegos y que, en Lugo, es Alcoa, la Alta Velocidad o la PAC”. “El Gobierno tiene una oportunidad de oro para demostrar que hace política para la gente. Y esto pasa por su capacidad negociadora, pues las ayudas de Europa son fundamentales para mantener las explotaciones agrícolas y ganaderas y, por tanto, para fijar población. Es una oportunidad de oro para esos que se les llena la boca con la España vaciada”, remarcou.

 

Galicia, en 2019, recibiu 144 millóns de euros da PAC (210 M€ con atrasos), dos que se beneficiaron 24.600 produtores. Á provincia de Lugo correspondéronlle 70,4 millóns, sendo A Montaña unha das maiores perceptoras destas axudas.