Partido Popular de Lugo

Ofensiva institucional do PP lucense para forzar a rápida reforma da lei do “só o si é si” e frear a excarceración de violadores e pederastas

Lugo, 20 de febreiro de 2023. O PP de Lugo mobiliza os seus recursos institucionais para presionar ao Goberno de España, presidido polo socialista Pedro Sánchez, para modificar canto antes e sen demora a chamada “lei do só o si e si” e insta aos socialistas lucenses a posicionarse claramente en defensa dos intereses dos cidadáns fronte aos do seu partido. A presidenta provincial do PP, Elena Candia, así como o deputado nacional, Jaime de Olano, e o portavoz na Deputación, Javier Castiñeira, puxeron de manifesto, nunha comparecencia antes os xornalistas, fronte a Subdelegación do Goberno, a alarma social que están a provocar as rebaixas de condena e as excarceracións que son froito da citada lei. Os populares defenden mocións tanto no Concello de Lugo como na Deputación para urxir o cambio da citada lei. O deputado Joaquín García Díez explicou a gravidade da prevista reforma da Lei de Seguridade e as propostas do PP a este respecto.

Candia destacou “a importancia de decisións que se están adoptando en Madrid polo Goberno de Pedro Sánchez, que é o mesmo proxecto político que o da alcaldesa da nosa cidade, que afectan moi directamente a Lugo”. Reivindicou da alcaldesa, Lara Méndez, e do presidente da Deputación, José Tomé, “que pidan ao Goberno de Pedro Sánchez que escoite aos lucenses en ambas materias e que trasladen esa sensibilidade; se o fan, poden contribuír a que o Goberno de Sánchez cambie de postura e negocie doutra maneira cos seus socios para adoptar decisións que repercutirán positivamente nos lucenses”.

Jaime de Olano, pola súa parte, expresou a indignación do PP pola actitude do Goberno de Pedro Sánchez, do PSOE, con respecto á lei do “só o si es si”, sobre a que máis de 22 informes, e o PP, avisaron das consecuencias que podía ter, en canto a rebaixas de condenas e excarceración de violadores e pederastas. Dixo que estas suman xa máis de 600 en España e están creando unha alarma social moi importante.  Olano manifestou: “El Gobierno, a sabiendas de lo que iba a pasar, que es algo que ha confesado la que en aquel momento era vicepresidenta del Gobierno, Carmen Calvo, aprobó la ley. A día de hoy, nadie ha pedido perdón por parte del Gobierno, ni nadie ha sido cesado, lo que demuestra la soberbia y el infantilismo del Gobierno. Aquí en Lugo han sido más de seis las rebajas de condena y una excarcelación que ha creado gran alarma”. Engadiu: “Desde el PSOE de Lugo nada se ha dicho; asistimos atónitos al silencio de la alcaldesa de Lugo y de otras alcaldesas de la provincia, como la de Viveiro, y otros destacados miembros del Partido Socialista de Lugo; no están haciendo valer su peso en el PSOE para que se reforme cuanto antes esta ley. El PSOE lleva desde diciembre bloqueando la tramitación parlamentaria de la reforma del solo sí es sí que presentó el grupo parlamentario popular. Ahora, después de que nos copiaran nuestra propuesta, van a esperar más de un mes a debatirla en el Congreso, mientras intentan ponerse de acuerdo con sus socios”. Cre que  “a Lara Méndez y al resto de miembros del PSOE de Galicia se les ha caído la careta del feminismo; a las mujeres y a los niños se les protege modificando esta ley”. Pregúntase “qué más tiene que pasar para que la alcaldesa salga de su silencio, para que el presidente de la Diputación salga de ese silencio cómplice y presione al Gobierno de España”.

O portavoz popular na Deputación, Javier Castiñeira, declarou: “Na provincia hai unha preocupación importante polas consecuencias  da aplicación da lei do “só o si é si”. Queremos que o goberno da Deputación de Lugo se manifeste, porque a institución representa a máis de 330.000 lucenses. Temos que destacar o pouco peso político que teñen os lideres socialistas lucenses, concretamente o señor Tomé, que é o secretario xeral dos socialistas lucenses,  e que cando hai cousas que afectan ao Goberno antepón os intereses do PSOE fronte aos da provincia; esperemos que nesta ocasión non o faga así, nun asunto que preocupa tanto aos veciños de Lugo capital e provincia”.

Lei de Seguridade

Joaquín García Díez explicou a “modificación que pretende hacer el Gobierno y que ya ha iniciado el procedimiento legislativo, de la Ley de Seguridad Ciudadana que aprobó el PP en el 2015”. Sinalou: “Una vez más asistimos a un procedimiento anómalo para modificar una ley; debía haberse presentado por parte del Gobierno un proyecto de modificación de una ley orgánica, lo que implica tener los avales del Consejo General del Poder Judicial, del Consejo Fiscal, del Consejo de Estado, etcétera. Lo que hacen es admitir a trámite una proposición de Ley del PNV para, por la puerta de atrás, modificar esa ley”.  Está convencido de que se prospera o cambio “romperá de manera grave el equilibrio entre seguridad y libertad y coartará de manera seria el trabajo de los cuerpos de seguridad del Estado, en un momento en que crecen los índices de criminalidad”. Destacou que os delitos “de enero a setiembre del 22 en relación a igual período del 21, han subido más de un 22%”. Detallou: “Os delitos graves de lesiones y riñas tumultuarias aumentaron un 40%; las agresiones sexuales completas, 21%; robos con violencia, 27%; hurtos, 37%; robos de vehículos,20%. En Galicia, la media ha sido de un 17% y en nuestra provincia supera el 8%”. García Díez, por outro lado, afirmou que Galicia queda discriminada en materia de seguridade cidadá. Manifestou:  “Hay un borrador para poner en marcha un concurso de traslado de agentes que quieren retornar a su tierra; pues bien, para la provincia de Lugo vienen 3 policías (uno para Lugo, uno para Monforte y uno para Viveiro), mientras que en otra ciudad de población similar, como Girona, hay 12 plazas de policía”.