Partido Popular de Lugo

Elena Sierra, sobre a iluminación das rotondas de entrada a Ribadeo: “Que el gobierno local del BNG envíe una carta al Gobierno central, no soluciona nada”

A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, denuncia a falta de xestión do goberno local do BNG de cara á iluminación das rotondas de entrada á vila. A popular asegura que “enviar una carta al Gobierno central no supone ningunha solución a Ribadeo”.

 

Sierra explica que “el gobierno del BNG, con el señor Suárez a su cabeza, lleva mucho tiempo diciéndonos que va a iluminar las rotondas de entrada a la villa, que no nos preocupemos, que no preguntemos tanto”. Con todo, a realidade é que “a día de hoy permanecemos a oscuras y eso entraña un grave peligro”.

 

A vicevoceira dos populares insiste en que “una vez más también debemos denunciar la falta de limpieza y desbroce en nuestras rotondas” E sinala como exemplos outros lugares que dispoñen de rotondas perfectamente cuidadas á súa entrada que transmiten “una buena imagen de la villa. Las nuestras están a oscuras y abandonadas”. Nese sentido, a popular engade: “Lo de siempre, falta de trabajo, falta de ganas”.

 

Sierra augura, por outra banda, que “dentro de poco empezarán a despertar porque se aproximan las elecciones. Aglomerado y foto por segundo no van a faltar; pero eso, señor Suárez, a Ribadeo ya no le vale”, conclúe.