Partido Popular de Lugo

O PP denuncia un grave déficit de limpeza das rúas de Ribadeo e esixe ao alcalde Suárez que adopte medidas para corrixir a situación actual

O aseo urbano é un dos principais indicadores de como están xestionadas as vilas e cidades. Constitúe unha peza fundamental para a mellor ou peor calidade de vida dos veciños e da imaxe que os visitantes levan do lugar que acaban de coñecer. En Ribadeo, a limpeza das rúas deixa moito que desexar, incluso en períodos tan sinalados como son as festas de Nadal. A concelleira Elena Sierra sinala: “En estas navidades y en estos momentos, Ribadeo estuvo y está pésimamente gestionado en lo que se refiere a la recogida de basura, limpieza de calles, contenedores y papeleras. El baldeo y limpieza de las calles fue inexistente. Hay zonas en la villa que llevan tanto tiempo sin limpiar, que las aceras están cubiertas de verdín. Por no hablar de la abundancia de excrementos de animales”.

 

A mesma concelleira popular faise eco das queixas veciñais e di que non é estraño que se produzan. Pregunta ao goberno local, presidido por Fernando Suárez: “¿Dónde está ese plan de residuos y limpieza viaria que ustedes aprobaron en el pleno? Es muy fácil aprobar iniciativas para cubrir el expediente, pero no lo ponen en práctica”.

 

Sierra acusa ao goberno local de falta de eficacia na xestión dos asuntos municipais e de estar máis preocupado por saír na foto que por resolver os problemas dos veciños: “El alcalde y el concejal de Medio Ambiente se dedican día tras día a informarnos en los medios de comunicación de la campaña de esterilización de gatos, que nos parece muy bien, pero, a la vista de las circunstancias, nos preguntamos si solo se dedican  a eso”.

 

Os populares apuntan que hai unha máquina barredora que leva meses avariada, nun taller e sen amañar. Sierra destaca: “Las máquinas de baldeo se están pudriendo por falta de uso”. Asegura: “Estamos ante un gobierno que no trabaja, que día tras día va a peor; solo trabaja para la foto y para elecciones, y, como consecuencia, se le está acumulando  el trabajo pendiente”.