A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, denuncia a inactividade do goberno local do BNG ante a proliferación de vertedoiros incontrolados no municipio.
A popular asegura que “cada vez son más los vertederos incontrolados en nuestro ayuntamiento. Y el gobierno del BNG sabe de ellos, pero no actúa”.
Sierra explica que o Grupo Municipal Popular xa ten denunciado e solicitado unha solución ante a acumulación de residuos de todo tipo no lugar de Porto. A este respecto, lamenta que cando levaron o tema ao pleno municipal fai xa varios meses, “el gobierno del BNG nos dijo, con toda la osadía del mundo, que ya lo harían, que no nos preocupásemos, que lo harían poco a poco. Y tan poco a poco lo están haciendo, que hasta el momento no lo hicieron”, lamenta.
A vicevoceira popular na corporación local considera “una pena que a este equipo de gobierno haya que marcarle el camino a seguir”, en relación á súa falta de actividade: “este gobierno lleva desde que empezó la legislatura sin hacer nada”. É por iso polo que instan a que “despierte de una vez”.
Nesta ocasión, Sierra esixe que o goberno do BNG “ponga remedio a estos vertederos incontrolados cada vez más repletos de basura”, incide.