Partido Popular de Lugo

O PP pídelle ao alcaldes do PSOE na Mariña que “movan ficha” e esixan ao Goberno de Sánchez “cumprir os acordos sobre a intervención de Alcoa”

A presidenta do PP da provincia de Lugo, Elena Candia, reiterou en Viveiro a petición ao Goberno central para que “cumpra os acordos aprobados tanto no Parlamento coma Congreso e incluso nos plenos do concellos da Mariña: queremos que a SEPI lidere a operación de compra que permitiría ser a solución ao problema de Alcoa. Así o teñen trasladado tamén tanto a empresa coma o comité de empresa en representación dos traballadores que veñen de retrasar a folga nun exercicio de paciencia na procura do consenso”, explicou.

 

Así o explicou tras manter unha reunión de traballo cos senadores José Manuel Barreiro e Rosa Arza, o deputado nacional viveirense Jaime De Olano e o membros do Grupo Municipal Popular para analizar “un problema que nos preocupa enormemente na Mariña como é o mantemento dos postos de traballo e que a planta de San Cibrao continúe fabricando aluminio primario”. Nese sentido, “non entendemos ese silencio, ese inmobilismo por parte do PSOE na Mariña e pedímoslle responsabilidade e compromiso co seu territorio e que obriguen a mover ficha e ao Goberno a cumprir eses acordos. Reivindicámolo dende Viveiro onde a alcaldesa socialista e a subdelegada do Goberno que foi concelleira aquí están caladas. Reivindicamos que  os socialistas da Mariña lideren unha reivindicación ao respecto”.

 

A máxima dirixente dos populares fixo tamén referencia á visita da Ministra a Pittsburgh que “non foi clarificadora e o seu comunicado foi corrixido de forma inmediata pola propia empresa”. Do mesmo xeito, o deputado nacional e Vicesecretario de Participación do PP, Jaime De Olano, considerou “surrealista” esa situación e esixiulle ao Goberno “soluciones y certezas. Esto es lo que necesita A Mariña y también que sus representantes den la cara por la comarca donde nos estamos jugando miles de puestos de trabajo” porque “el tiempo se agota”. Tamén dixo que “necesitamos que el presidente de la Diputación no esté de brazos cruzados y, junto a los alcaldes socialistas, le hagan ver a Sánchez la importancia de Alcoa”.

 

O PP esixe “coherencia” e compromiso “real” do BNG

O deputado popular esixiu tamén “el compromiso real del BNG: no sirve poner el grito en el cielo por las políticas de Sánchez, pero a la vez estar manteniendo gobiernos socialistas. Apoyar al PSdeG en Lugo, es apoyar al PSOE, es apoyar a Sánchez y sus políticas con nuestra provincia. Nadie puede entender que, por un lado, se critique la actitud de Pedro Sánchez con A Mariña y con Lugo y, por otro, mantenga los gobiernos de Sánchez, de la Diputación y de distintos Concellos en la provincia. Le pedimos un poco de coherencia”, incidiu.

 

O BNG segue o modelo da división e o enfrontamento

O popular tamén explicou que “hoy traen a Santiago a quien representa su modelo: el delincuente Junqueras. El modelo del BNG es Bildu y ERC y ya sabemos lo que ha logrado ERC para los catalanes: dividir y enfrentar a unos catalanes con la otra mitad; que más de 6.000 empresas se hayan marchado de Cataluña y que Cataluña haya dejado de ser la locomotora económica y de creación de empleo de España”.

 

“Los gallegos apostamos por la convivencia, preferimos la concordia, que nuestro gobierno autonómico se centre en lo importante como la sanidad y la educación, que vengan empresas a Galicia, que se cree empleo. Todo lo contrario de lo que buscan los independentistas. Por eso los gallegos elegimos PPdeG, por eso elegimos Alberto Núñez Feijóo”, engadiu.

 

Plus Ultra

O deputado do PP criticou que o Goberno dispoña de diñeiro para Plus Ultra -e que incluso fora unha xuíz a que paralizara o rescate dando a razón a un recurso do Partido Popular-; “pero, sin embargo, la SEPI no quiera involucrarse en resolver el problema de Alcoa”, lamentou. “Con nuestro recurso, el PP ha evitado que se entreguen 34 millones a una aerolínea chavista por parte de Sánchez que deja fuera de las ayudas directas a los autónomos y pymes españolas”.

 

El PP, la única alternativa al Gobierno de Sánchez

O Vicesecretario de Participación do Partido Popular sinalou no terceiro aniversario da elección de Pablo Casado como líder do Partido Popular que as enquisas, excepto o CIS, falan por si mesmas: “el PP se ha convertido en la primera fuerza porque los españoles se han dado cuenta de que necesitamos políticas serias, hechos concretos y propuestas realizables. Los españoles necesitamos un Gobierno que se ocupe de los problemas de los ciudadanos y no uno como el de Sánchez con el que pagamos la luz más cara de la historia, la gasolina o el gasoil a precios desorbitados y como pagamos más por la bombona de butano o el gas natural; mientres ellos se preocupan de hablar de Franco o de cambiar el término patria por el de “matria” que no solucionan los problemas de los españoles”.

 

“Frente a esta situación de crisis social generada no solo por la pandemia, sino por la pésima gestión del Gobierno de Sánchez, los españoles están apostando por la única alternativa posible: el Partido Popular de Pablo Casado que ha logrado unir, renovar y rejuvenecer al Partido”, defendeu.