Partido Popular de Lugo

Elena Sierra lamenta o “estado de abandono” da praia dos Bloques onde permanecen sen recoller os restos da poda que poden supoñer un perigo para os usuarios

A vicevoceira do Grupo Municipal Popular de Ribadeo, Elena Sierra, lamenta o estado de abandono no que se atopa a praia dos Bloques debido a que os traballos de poda e limpeza da praia dos Bloques continúan sen rematar. Nese sentido, urxe ao concelleiro responsable de medio ambiente a xestionar e coordinar os traballos de poda ata o seu remate porque “cuando se realiza un trabajo creemos conveniente hacerlo bien y no dejar las cosas a medias”.

 

A popular sinala que “el concejal de medio ambiente anunciaba en enero de este año la poda de los restos vegetales de la ladera de la playa de los Bloques por peligro de derrumbes y desprendimientos”; pero, “a día de hoy, y dada por finalizada esta obra, si cabe la peligrosidad es mayor”; xa que os restos dos traballos de poda continúan presentes na zona e poden supoñer un perigo para os usuarios da praia. “Siguen sin recogerse los restos de la poda que pueden caer a la playa y causar daños”, apunta.

 

Sierra tamén denuncia outra lamentable situación que se está a dar no areal debido á rotura dunha tubería durante os traballos de poda que continúa tamén sen reparar ou substituír e, polo tanto, “sigue vertiendo las aguas fecales directamente a la playa”, critica.