Partido Popular de Lugo

Elena Sierra demanda ao goberno do BNG “actuar e invertir de una vez por todas en la bajada a las playas de Rocas y del Cargadero” en Ribadeo

O Grupo Municipal Popular de Ribadeo demanda ao goberno local do BNG arranxar dunha vez por todas a baixada ás praias de Rocas e do Cargadeiro. A vicevoceira, Elena Sierra, explica que “llevaremos este tema a Pleno intentando que el BNG actúe e invierta”.

 

A popular apunta que “Ribadeo demanda al BNG actuar en el arreglo de la bajada a la playa de Rocas y del Cargadero” porque “fueron ya varios avisos por parte de los vecinos” reclamando o acceso a estes areais que se atopa prohibido tras rexistrarse desprendementos que os fan perigosos.

 

Sierra critica “el no como respuesta” do goberno local ás peticións dos veciños e sinala que “el gobierno del BNG actúa como viene siendo habitual: tira balones fuera, echa la culpa a otros o dice que no es competencia suya”.

 

Ante esta situación, a popular esixe “arreglar de una vez por todas estos accesos” e  indice en que “el gobierno local tiene que actuar” para mellorar os servizos aos veciños “y no gastar el dinero de todos en otras cosas como vallas que no vienen a cuento”.