O deputados populares Jaime de Olano e Joaquín García Díez acusan ao delegado do Goberno en Galicia, Javier Losada, de tratar de enganar aos lucenses coas súas declaracións en relación co anunciado peche das oficinas do 091 en Lugo. Neste sentido, os citados deputados refírense á afirmación feita por Losada de que o peche do servizo é consecuencia dun plan iniciado polo Goberno presidido por Mariano Rajoy, que o actual Executivo se ve obrigado a culminar.
Olano e García Díez afirman: “El Plan al que alude el delegado del Gobierno preveía el cierre de algunas oficinas locales del 091 pero en ningún caso el cierre de las oficinas de las capitales de provincia”. Puntualizan: “Tanto es así que la decisión del cierre de la oficina del 091 de la capital lucense se toma el 28 de diciembre de 2020, cuando el secretario general de la Comisaría General de Seguridad Ciudadana traslada la decisión a la Jefatura Superior de Policía de Lugo”.
Para Olano e García Díez chama a atención o feito de que o argumento do delegado do Goberno en Galicia sexa a necesidade de culminar un plan do Goberno de Rajoy. Os mesmos deputados populares afirman: “Falta a la verdad, cuando son innumerables las ocasiones en que el Gobierno de Sánchez ha incumplido compromisos del Gobierno de Rajoy con la provincia de Lugo, como son las inversiones en infraestructuras tan importantes como las autovías de A Mariña y a Ourense, los plazos de la conexión ferroviaria con Ourense y la renuncia a dotar a Lugo de una nueva Comisaría de Policía”.
Os deputados populares comparten o diagnóstico realizado tanto polas asociacións veciñais como polos sindicatos policiais respecto das declaracións do delegado, tachándoas de “cortina de fume” para ocultar o problema de falta de vontade política para cubrir as vacantes de efectivos policiais que se estiman en 15 na provincia.