Partido Popular de Lugo

García Díez traslada aos lucenses que “en el PP encontrarán esa garantía y ese valor seguro frente a la sopa de letras de otros partidos que solo genera incertidumbre”

25, abril, 2019. O candidato ao Congreso dos Deputados, Joaquín García Díez, aproveitou este penúltimo día de campaña para trasladar aos lucenses que en “el PP encontrarán esa garantía y ese valor seguro frente a la sopa de letras de otros partidos que solo genera incertidumbre”. Deste xeito, dende o Partido Popular convidan á cidadanía a facer unha reflexión, sobre todo, a aqueles indecisos que aínda non teñen claro a quen votar este domingo, destacando que esta formación “es la única que trasmite seguridad y que puede asegurar el futuro de nuestros hijos y nietos”.

 

“Los empresarios tampoco están tranquilos pues el paro también vuelve a enseñar sus dientes. Pero el PP ya ha sido capaz de vencer situaciones adversas en un pasado reciente. Estamos en condiciones de volver a hacerlo. Creo que es la mejor opción que puede garantir la estabilidad de las familias, de los emprendores, de los inversores, de la economía; que funcione el sistema público de pensiones y que se pueda mejorar la Educación y la Sanidad”, remarcou.

 

Así se pode comprobar, dixo, durante o mandato de Mariano Rajoy, pois en Lugo había proxectos encamiñados como a futura Comisaría de Policía ou a conexión da provincia coa Alta Velocidade; iniciativas todas elas necesarias e que quedaron paralizadas coa entrada dos socialistas no Goberno. Para o popular, a continuidade de Sánchez tan só servirá para beneficiar a outras Comunidades como a catalana ou a vasca e, no caso concreto de Lugo, “a nosa provincia retrocederá considerablemente”. “Non hai máis que ver, engadiu, como o Executivo do PSOE deixou a esta cidade sen o cuarto xulgado do social”, setenciou.