La Voz de Galicia (Eva Montenegro. A Mariña). El alcalde de Burela, González Barcia, tenía previsto mantener anoche, a partir de las 21 horas, una reunión en el salón de plenos del ayuntamiento con comerciantes locales para tratar de poner en marcha en la localidad un Centro Comercial Abierto, que ya existe en localidades como Ribadeo o Viveiro.
A este respecto el regidor municipal burelés señalaba ayer en Onda Cero A Mariña (102,3) que el concello viene trabajando en este tema desde hace meses, incluso con entidades financieras para ver la disposición de éstas para apoyar esta iniciativa. El Ayuntamiento de Burela por su parte pondría a disposición de los comerciantes sus recursos humanos ya existentes en las oficinas locales.
«Un Centro Comercial Aberto é imprescindible en Burela, así o entende o concello e por iso damos este paso adiante; pero para crear un CCA é necesario previamente contar cunha asociación local de comerciantes. Hai reticencias por parte da xente do sector polo traballo que dá unha asociación así; para iso convoquei esta reunión, para ofrecerlles a axuda do Concello de Burela. Para que se decidan e porque cremos que un CCA é importante, moito, para a localidade, para a promoción e xeración de emprego e riqueza nesta vila, como é Burela».