Partido Popular de Lugo

Barreiro responde a Ricardo Varela que el PP no forma parte del equipo de gobierno sarriano

La Voz de Galicia (Lugo). El presidente provincial del Partido Popular, José Manuel Barreiro, contestó a las manifestaciones del socialista Ricardo Varela en las que les exigía que retiraran el apoyo al alcalde de Sarria. «Neste Concello non existe un pacto de goberno cos independentes e a demostración máis clara é que os membros do PP só cobran por asistencia aos plenos, da mesma maneira que fan os do PSOE e BNG».

José Manuel Barreiro se refirió también al anterior gobierno municipal encabezado por el actual portavoz socialista y diputado provincial, Claudio Garrido. «A Ricardo Varela traicionao o subconsciente e cre que o PP fixo o mesmo que o PSOE en Sarria, que coa metade de concelleiros que o PP, no ano 1995 gobernou na localidade».

Las manifestaciones de Ricardo Varela obedecen al temor que tienen los socialistas sobre los resultados que puedan surgir de las urnas en las próximas elecciones muncipales, según José Manuel Barreiro.

«Só os que queren o poder a calquera prezo son os que están a poñer a venda antes da ferida e por iso se irritan con esta proposta do Partido Popular».