El Progreso (Sarria). El presidente del PP de Lugo, José Manuel Barreiro, manifestó ayer, a través de un comunicado, que “o único que gobernou en Sarria perdendo as eleccións foi o PSOE”. Recuerda que en 1995 los socialistas lograron la alcaldía a pesar de contar “coa metade de concelleiros que o PP”.
El líder popular responde así a las declaraciones del secretario de Organización del PSdeG,
Ricardo Varela, quien criticó que el PP pida que gobierne la lista más votada tras haber apoyado en Sarria la investidura del actual alcalde de INGA, que sólo cuenta con dos concejales.
José Manuel Barreiro asegura que la propuesta de la dirección del PP para que gobierne la lista más votada tras las elecciones municipales no choca con la actitud de los populares sarrianos.
El dirigente lucense asegura que el PP no mantiene ningún pacto de gobierno con los independientes de Sarria y no forma parte del equipo de gobierno.
Como muestra de ello, recuerda que “os membros do PP só cobran por asistencia aos plenos, do mesmo xeito que o fan os concelleiros do PSOE e do BNG”.
Barreiro entiende que la reacción de Varela ante la petición popular de dejar que gobierne la lista más votada desvela que los socialistas “non confían en que o seu candidato, a súa lista e o seu programa convenzan á maioría dos cidadáns”. El dirigente del PP considera que “os que queren o poder a calquera prezo son os que están a poñer a venda antes da ferida e por iso se irritan con esta proposta”.
El presidente del PP lucense afirma que los socialistas afrontan las elecciones con desconfianza porque “saben que a súa xestión na Xunta se está traducindo en nulas expectativas electorais para os comicios de maio”.
APUNTES
José Manuel Barreiro lamentó que el presidente de la Xunta, el socialista Emilio Pérez Touriño, “non teña mellor argumento para criticar ao PPdeG que dicir que a oposición fai propostas cada día”.
El líder popular “entende” que esta circunstancia “irrite ao presidente da Xunta, posto que mentres o PP fai política en positivo, o seu partido está a revolcarse nos charcos do insulto e no mercadeo de votos no exterior”.
El Partido Popular confía en que sus candidaturas recibirán un apoyo mayoritario en los próximos comicios municipales, pues los “candidatos, listas e propostas populares están centrados nos intereses dos cidadáns”.